Welkom!

Als u rustig op onze website heeft rondgekeken, denken wij dat u tot de conclusie bent gekomen dat 't Mozaïek een bruisende school is waar kinderen serieus worden genomen.

De website geeft natuurlijk allerlei informatie, maar een werkelijke kennismaking met onze school krijgt u pas als u onze school binnenstapt. U proeft dan de sfeer en ziet de dagelijkse gang van zaken.

U maakt de keuze van de basisschool voor 8 jaar van uw kinds leven. Het is daarom belangrijk dit weloverwogen te doen.
Maakt u daarom een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!
U kunt een email sturen naar directie@pcbsmozaiek.nl of bellen: 0578 573250

Wij vertellen u dan wat onze school bijzonder maakt, waar wij trots op zijn, laten wij ons prachtige gebouw zien en geven antwoord op uw vragen.

U mag gerust uw kind meenemen. Vaak zien we dat de (toekomstige?) leerling al mee gaat doen in de kleutergroep en de school niet meer uit wil! En zo hoort het ook.

Na het kennismakingsgesprek kunt u uw kind aanmelden door het inschrijfformulier in te vullen en in te leveren. U krijgt dan zo snel mogelijk een schriftelijke bevestiging.

Voor het moment dat uw kind werkelijk naar school gaat, mag het komen wennen. U ontvangt hiervoor een uitnodiging van de leerkracht. Hieronder kunt u de vaste momenten die we hanteren alsvast lezen: