Buurtsportcoach Epe
Een gezonde en actieve leefstijl is van groot belang om nu en in de toekomst goed te kunnen functioneren. Dit geldt voor kinderen, jongeren, volwassenen en senioren. Door hier op jonge leeftijd mee te beginnen voorkom je problemen als overgewicht en zwakke motorische vaardigheden op latere leeftijd. Het team van buurtsportcoaches houdt zich hier nadrukkelijk mee bezig in de gemeente Epe, ook op uw school en/of buurt. Denk aan het nieuwe ondersteuningsaanbod dat ze bieden ten aanzien van de Gezonde School.

Het team van buurtsportcoaches en JOGG-regisseur (Jongeren op Gezond Gewicht) in de gemeente Epe bestaat uit Larisa Brinkhoff-Lentjes, Jeroen de Lange, Tom Beekman en Vincent Rotman. De buurtsportcoaches zijn in dienst bij Koppel-Swoe en voeren hun werkzaamheden uit onder de naam Heel Epe Beweegt. Adres: Stationsstraat 25, 8161CP, Epe.

De buurtsportcoach is een bruggenbouwer tussen buurt, onderwijs en sport. Samen met scholen, sportverenigingen en instellingen werkt het team van Heel Epe Beweegt door middel van sport aan de ontwikkeling van kinderen. Daarnaast stimuleren wij een gezonde en actieve leefstijl onder alle inwoners in de gemeente Epe. Het team van Heel Epe Beweegt organiseert activiteiten die erop zijn gericht om kinderen, jongeren, volwassenen en senioren meer te laten bewegen en kennis te laten maken met verschillende sportactiviteiten en sportverenigingen die de gemeente rijk is. Daarnaast zorgen wij voor een structurele verbinding tussen scholen, instellingen, sportverenigingen en buurten.

Voor meer informatie, een maandelijkse nieuwsbrief en alle aangeboden activiteiten kunt u contact opnemen met Vincent Rotman v.rotman@koppelswoe.nl. Ook is het team te volgen via social media, hier blijft u direct op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Dit kan via www.twitter.com/BSCGemeenteEpe en www.facebook.com/BSCGemeenteEpe.

Meer informatie over Heel Epe Beweegt is ook te vinden op www.heelepebeweegt.nl en op de website van de gemeente Epe: