Handbalochtend in de Wieken voor groep 1 en 2

Vrijdagochtend 30 september, de kleuterochtend voor de groepen 1 en 2 uit de Gemeente Epe, georganiseerd door Handbal CVO en Buurtsportcoach Epe. In totaal deden er 222 kinderen mee van de scholen: School met de Bijbel Oene, Cbs de Violier, de Sprenge Emst, De Krugerstee, Montessori Sterrenschool Geerstraat, Mozaïek Vaassen en Gerardus Majella!! Enthousiaste begeleiders zijn in sporthal de Wieken langs 8 verschillende onderdelen gegaan om de kinderen anderhalf uur lang plezier te bieden en kennis te laten maken met de sport handbal. Activiteiten zoals: ballonnen race, klimmen en klauteren, ballenregen, pionnen mikken, kat en muis, stopdans, schieten op doel en spelen met de parachute kwamen aan bod.De kleuters hebben enorm veel plezier gehad, dat was wel te zien! Klik hier maar voor nog een paar foto's.
  • upload_-1 3.jpg