Vakantie tussen Hemelvaart en Pinksteren

Beste ouders en verzorgers,

Omdat ik begreep dat er bij sommige ouders nog wat onduidelijkheid is omtrent de week vakantie tussen Hemelvaart en Pinksteren, voor alle duidelijkheid nog even dit bericht.

De vakantie gaat door zoals hij in de kalender gepland staat. Toen we het bericht over de herstart van de scholen kregen, hebben we onder andere overwogen deze vakantie in te korten. Dat is niet mogelijk omdat de onderwijs-CAO ons dat niet toestaat. De kinderen zijn dus na dinsdag niet op school tot de week van 1 juni. Voor woensdag 20 mei wordt nog thuiswerk opgegeven, daarna is het vakantie.

Over de periode na 1 juni is nu nog niets te zeggen; tijdens de persconferentie van 20 mei zal dat duidelijk worden.

Voor volgende week stond de schoolfotograaf gepland. Dat gaat nu niet door, maar we zijn aan het onderzoeken of er verderop in dit schooljaar op een passende wijze toch foto’s gemaakt kunnen worden. Het zal dan iets anders gaan dan andere jaren, maar dat zal geen verrassing zijn.

Fijn weekend!

Vriendelijke groet,