Opening Kinderboekenweek 'Bij mij thuis'.

Op woensdag 4 oktober was de opening van de Kinderboekenweek met als thema ‘Bij ons thuis.’ Natuurlijk besteedden wij hier aandacht aan. Wij vinden lezen ontzettend belangrijk en proberen onze leerlingen op veel verschillende manieren in aanraking te laten komen met boeken en lezen. Elke dag hebben we daarom aandacht voor lezen en in de Kinderboekenweek nog een beetje extra.
De opening vond plaats op het plein. De leerlingen van groep 1 en 2 zochten naar puzzelstukjes die samen een huis vormden. De leerlingen van de groepen 3 tot en met 8 mochten letters zoeken. Die letters vonden ze bij de leerkrachten, die allemaal een verschillend vertrek van hun huis uitbeeldden. De kinderen van groep 3 werkten daarbij samen met die van groep 8. Voor alle leerlingen van 't Mozaïek een mooie start van de Kinderboekenweek. Op naar veel leesplezier!

Media
  • 20231004_091010